Få först. Betala senare.
På Nordkliv samarbetar vi med Klarna för att ge dig en smidig och trygg betalningsupplevelse. Välj mellan flera flexibla betalningsalternativ som passar just dina behov.
Shoppa smidigare
Med Klarna kan du njuta av en enkel, säker och rolig shoppingupplevelse. Köp det du älskar och välj hur du vill betala – det är precis så shopping ska vara.
Betalningsalternativ med Klarna:
1. Dela upp
Betala lite i taget genom att dela upp din betalning över tid, upp till 36 månader. Perfekt för dig som vill sprida kostnaderna. Allt med full kontroll via Klarnas app.
2. Betala senare
Få dina varor först och betala inom 30 dagar. Du betalar endast för det du behåller, utan räntor eller avgifter så länge du betalar i tid.
Shoppa på dina villkor
Att använda Klarna är enkelt:
- Lägg dina favoriter i kundvagnen och gå till kassan.
- Välj Klarna som betalningsmetod och välj det alternativ som passar dig bäst.
- Hantera dina betalningar och beställningar enkelt i Klarnas app.
Tryggt och säkert
Klarna tar din säkerhet på största allvar. Genom avancerade system och förebyggande åtgärder skyddas din information och risken för bedrägerier minimeras.
Vanliga frågor (FAQ)
Vad händer med fakturan om jag returnerar en vara?
Följ vår returpolicy och instruktioner för att skicka tillbaka varan. När returen är registrerad uppdateras din faktura automatiskt och eventuell återbetalning initieras. Om förfallodatumet närmar sig kan du pausa fakturan i Klarnas app under “Rapportera retur.”
Jag har fått en faktura men ännu inte mottagit mina varor. Vad gör jag?
Du betalar självklart inte förrän du har fått din order. Kontakta oss om din leverans är försenad, och pausa fakturan enkelt i Klarnas app under “Problem? Vi hjälper dig!”
Det är fel på varan. Måste jag ändå betala fakturan?
Nej, du ska inte betala för något som är trasigt eller felaktigt. Kontakta oss direkt för att reklamera varan. Pausa din faktura i Klarnas app medan ärendet löses.
Fakturan stämmer inte. Vad ska jag göra?
Om fakturan inte matchar din order, kontakta oss så rättar vi till det. Pausa fakturan i Klarnas app under “Problem? Vi hjälper dig!” tills den är korrigerad.
Hjälp när du behöver det
Klarnas kundservice finns tillgänglig dygnet runt via chatt i deras app. För fler frågor kan du även besöka Klarnas kundservice.
Handla med Nordkliv och Klarna för en shoppingupplevelse helt utan krångel!